התקשרו 5995*

פרויקטים חמים למגורים: להנות מכל מה שיש לצפון הישן של תל אביב להציע

בחברת מטרופוליס זיהו בזמן את פוטנציאל ההתחדשות העירונית בצפון הישן של ת"א, ומציעים כיום פרויקטים יוקרתיים וחדשניים למגורים. אודי בלום, מנכ"ל החברה: "הצפון התעורר מאוד בשנים האחרונות והוא מושך אליו משפחות צעירות רבות, שמחפשות איכות חיים בסביבה אורבנית"

הצפון הישן של תל אביב הוא אחד האזורים המבוקשים ביותר בתל אביב ובארץ בכלל. מיקומו המרכזי, הנגישות הגבוהה לצירי התחבורה המרכזיים ואפשרויות הבילוי, התרבות והפנאי שהוא מציע, גורמים לכל תל אביבי לחלום על דירה במקום. 

בתוך שנים ספורות צפוי האזור להתחבר גם למערכות הסעת ההמונים, שנבנות כיום בגוש דן. הקו הירוק של הרכבת הקלה ישתרע לאורך אבן גבירול, הקו הסגול יעבור דרך ארלוזורוב וקו המטרו M1 יעבור בדרך נמיר. 

בשנים האחרונות הפך הצפון הישן לפופולארי בקרב משפחות צעירות, בשל גודל הדירות שעומד בממוצע על 80-90 מ"ר, מוסדות החינוך האיכותיים שקיימים בו ורחובותיו הפנימיים והשקטים, שמספקים חוויית מגורים משפחתית בליבה של תל אביב.

אישורה של תוכנית הרובעים של עיריית תל אביב – יפו משנת 2018 האיצה את תהליכי ההתחדשות העירונית בצפון הישן, המוגדר כרובע 4. התוכנית מאפשרת הקמתן של עוד 5,100 יח"ד ברובע, ומטילה מגבלות על הבניה לגובה, כחלק מהגדרת העיר הלבנה של אונסק"ו.

מיני פנטהאוז בפרויקט יהודה המכבי 49 תל אביב של מטרופוליס
מיני פנטהאוז בפרויקט יהודה המכבי 49 תל אביב של מטרופוליס

ארבעה בנייני בוטיק בצפון הקלאסי של תל אביב
מי שאחראית על כמה מהפרויקטים המעניינים שנבנים בו היא חברת הנדל"ן מטרופוליס, המקדמת ארבעה פרויקטים של התחדשות עירונית בצפון הישן. המתקדם ביותר הוא הפרויקט היוקרתי ברחוב יהודה המכבי 49, שנמצא בתהליכי בניה. מדובר בבניין בוטיק בן 7 קומות ו-29 דירות, עם תכנון אדריכלי מודרני ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. דיירי הבניין ייהנו מדירות גדולות ומרווחות עם חלונות גדולים במיוחד, בדומה למגדלי היוקרה ומרפסות שמש רחבות. למרבית הדירות מוקצית חניה תת קרקעית, שהפכה למצרך מבוקש בעיר הצפופה. הלובי הראשי  כמו גם הלובאים הקומתיים עוצבו על ידי מעצבת פנים, תוך הקפדה יתירה על הפרטים הקטנים ושימוש בקווים נקיים היוצרים תחושה יוקרתית ואלגנטית בחללים הציבוריים. סטנדרט המגורים שבו נבנה הפרויקט, האינטימיות שהוא מציע לדייריו בשילוב מיקומו המרכזי, הופכים אותו למבוקש ביותר. 

הפרויקט ביהודה המכבי הוא חלק מצמד הפרויקטים LUE & YUDA, שהשני שבהם נמצא לא רחוק ממנו, ברחוב לואי מרשל 41. מדובר בפרויקט בוטיק נוסף של מטרופוליס, הכולל בניין בן 7 קומות עם 32  יחידות דיור. הפרויקט מציע מגוון דירות בגדלים של 3-5 חדרים, דירות גן ומיני פנטהאוזים, בגימור אדריכלי מוקפד. 

לדברי אודי בלום, מנכ"ל מטרופוליס "הצפון הישן והקלאסי התעורר מאוד בשנים האחרונות והוא מושך אליו משפחות צעירות רבות, שמחפשות איכות חיים בסביבה אורבאנית, והתפקיד שלנו הוא לייצר עבורם את הבית המושלם. הפרויקטים שאנו מקימים, מציבים סטנדרטים גבוהים של יוקרה וחדשנות, תוך שהם שומרים על אופייה של השכונה, ומתמזגים בתוך המרקם הקהילתי שקיים בה." עוד מוסיף בלום כי: "סביבת הפרויקט מספקת אין-סוף אפשרויות. מצד אחד פארק הירקון עם חוויית טבע עירונית במרחק הליכה, ומצד שני רחוב תל אביבי שוקק חיים, מסעדות בתי קפה ומוסדות אמנות ותרבות. מי שמחפש ליהנות מכל מה שיש לתל אביב להציע בבית ומחוצה לו – מוצא את זה אצלנו".

פרויקט נוסף שיצא ממש לאחרונה לשיווק בצפון הישן הוא פרויקט "דה ויצמן", ברחובות ויצמן-חכמי קירואן. מדובר בבניין יוקרתי בן 8 קומות ו-60 דירות עם 3 כניסות נפרדות ליצירת חוויית מגורים אינטימית, וחניון תת קרקעי, שתוכנן על ידי משרד האדריכלים בר אוריין.

פרויקט נוסף שנמצא בשלבי תכנון מתקדמים נמצא ברחוב אנטוקולסקי 15-17, במסגרתו ייהרס בניין עם 16 דירות ישנות ובמקומו ייבנה בניין בן 7  קומות ו-32 דירות.

אודי בלום מנכ"ל מטרופוליס
אודי בלום מנכ"ל מטרופוליס

ההחלטה האסטרטגית של מטרופוליס
"ההחלטה להיכנס לפרויקטים של התחדשות עירונית בצפון הישן הייתה החלטה אסטרטגית שלקחנו, אומר מנכ"ל מטרופוליס, אודי בלום, "על אף המגבלות שמציבה תוכנית הרובעים של עיריית תל אביב וזכויות הבניה המצומצמות ברובע, נכנסנו לרובע 4 עם ארבעה פרויקטים שונים. הניסיון העשיר של החברה בפרויקטים כאלו, ההיכרות עם תהליכי התכנון ויכולות הביצוע של פרויקטים מורכבים, מהווים יתרון מרכזי ומאפשרים לנו לקדם ולהוציא אותם לפועל בפרקי זמן מהירים יותר". 

חברת מטרופוליס, הנמצאת בבעלותן של שתי קבוצות מובילות במשק הישראלי – קבוצת אלייד וקבוצת אלדר, הינה מהחברות הגדולות והמשמעותיות בהתחדשות עירונית וביזמות האורבנית בישראל. מטרופוליס מקדמת כיום ביצוע, תכנון ורישוי של כ-40 פרויקטים במתחמי פינוי בינוי ותמ"א 38/2, כאשר עיקר פעילותה של החברה במרכז הארץ. עד כה מסרה החברה כ-700 יח"ד ובשנים הקרובות, צפויה החברה לעסוק בהקמתן של למעלה מ-6,000 יח"ד, בתל אביב, גבעתיים, הרצליה ועוד.

שלחו לנו מייל

אנא מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.
או התקשרו ל
דילוג לתוכן