התקשרו 5995*

אל תדברי על אריק: 200 אלף שקל לשלומי שבן על נוסטלגיה תל אביבית

היוצר מתרפק על ילדותו בצפון הישן בפרסומת חדשה לבנייני בוטיק בעיר. וגם: משלוח מסחרי ראשון של קנאביס רפואי מישראל לאיחוד האירופי ושת"פ ישראלי-טייוואני לסיוע בישיבה ממושכת. רכילות עסקית

היוצר והזמר שלומי שבן קיבל ביקור בזמן שהצטלם לפרסומות של "לואי ויודה", שני בנייני בוטיק בתל אביב שבונה חברת מטרופוליס, ממנכ"ל החברה, אודי בלום. הפרסומת תעלה בשבוע הבא, ובמסגרתה יתרפק שבן על ילדותו בצפון הישן של תל אביב כולל הצגת חריטה ישנה על עץ, שמוכיחה איך עזבה אותו החברה הראשונה שלו לטובת אריק, מהשיר המוכר. על הפרסומת והנוסטלגיה יקבל שבן, לפי הערכות, כ-200 אלף שקל.

שת"פ ישראלי טייוואני לסיוע בישיבה ממושכת
 
שישה חודשים לאחר השקת תכנית IP² LaunchPad, שמאיצה כניסה של חברות ישראליות לשוקי המזרח הרחוק ולפעילות באקו-סיסטם של טייוואן, נחתם הסכם שיתוף פעולה בינלאומי בין חברת קארמה מדיקל דיבייס הטייוואנית, המייצרת מכשירי עזר, וחברת הסטארט-אפ הישראלית ריסימיטרי, מפתחת טכנולוגיה לזיהוי וניתוח תנוחות להתמודדות עם ישיבה ממושכת.
ההסכם כולל השקעה ראשונית של שני מיליון דולר, ובנוסף בשלב הראשון פיתוח וייצור משותף של מערכת הישיבה החכמה בכיסאות ממונעים ובכיסאות שיקומיים לילדים. בשלב שני תוקם חברה משותפת בטייוואן.
 
לראשונה: משלוח מסחרי של קנאביס מישראל לאיחוד האירופי
 
בשקט בשקט בוצע הלילה משלוח מסחרי ראשון של קנאביס רפואי מישראל לאיחוד האירופי, של חברת קנדוק, החברה הבת בבעלות אינטרקיור הציבורית, כשבשתי החברות יו"ר החברה הוא אהוד ברק. יש לציין שאירופה נחשבת שוק יעד מרכזי של חברות הקנאביס בישראל. ההסכם הוא לחמישה טון קנאביס רפואי, כשהמחיר באירופה עומד על 15-20 אירו לגרם בבית המרקחת.
 
אנשי העסקים המובילים מאוניברסיטת תל אביב
 
נשיא אוניברסיטת תל אביב, פרופ' אריאל פורת, בירך אנשי עסקים מובילים במשק, שנכנסו לתפקידים במהלך 2020, מקרב בוגרות ובוגרי האוניברסיטה. זאת במסגרת ארגון הבוגרות והבוגרים.
בין המבורכים: רון רוטר, שהתמנה השנה למנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס; רון לבקוביץ, יו"ר דירקטוריון הבנק הבינלאומי; אריאל פורת, מנכ"ל סימנס ישראל; גבריאל מיודובניק, מנכ"ל נטפים; יאיר אבידן, המפקח על הבנקים; אשר לוי, יו"ר חברת הסייבר NSO; שי לי שפיגלמן, מנכ"לית משרד המדע והטכנולוגיה; מירה מינס, מנכ"לית ויצו העולמית, וד"ר רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים.

 

פרויקט מגורים חדש למען קשישים זכאי הדיור הציבורי
 
משרד הבינוי והשיכון, הסוכנות היהודית ועמיגור חנכו פרויקט מגורים חדש למען קשישים זכאי הדיור הציבורי, רבים מהם ניצולי שואה. בפרויקט 181 יחידות דיור חדשות שנוספו ל-109 יחידות הדיור הקיימות. מדובר באכלוס ראשון במסגרת היוזמה הלאומית של משרד הבינוי והשיכון והסוכנות היהודית לבניית 2,650 יח"ד לטובת גיל הזהב.
 

שלחו לנו מייל

אנא מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.
או התקשרו ל
דילוג לתוכן