התקשרו 5995*

דירות למכירה בצפון תל אביב

מחפשים לרכוש דירת יוקרה בתל אביב, ליתר דיוק בצפון תל אביב? יש לכם טעם משובח! אזור צפון העיר נחשב יוקרתי, עם רמת חיים גבוהה ובנייה איכותית.

אך גם  אחרי שהתמקדתם באזור המבוקש, את דירת היוקרה שלכם צריך לדעת לבחור בצורה נכונה.

ארבעה שלבים בדרך למציאת דירת היוקרה המושלמת:

לכל אחד ולכל אחת יש את החלום האישי שלהם ולא כל דירת יוקרה תגשים להם אותו. בכדי למצוא את זו שמתאימה לכם ותהיה הנכונה ביותר עבורכם ההמלצה היא להתמקד בארבעה צעדים פשוטים, לבצע אותם לפי הסדר ובלי לחץ. ככה תוכלו לעבור תהליך מסודר מהרגע שהעליתם על דעתכם לרכוש דירת יוקרה ועד שתשתו קפה במטבח החדש.

הצעד הראשון– הכינו תוכנית מסודרת. ישנן לא מעט דירות יוקרה באזור צפון תל אביב ובכדי למצוא ולרכוש את זו שתתאים לכם יש לפעול לפי תוכנית מסודרת. התוכנית מתחלקת לשלבים הבאים: חיפוש הנכס, ביצוע בדיקה של הנכס, גיוס הון ראשוני לרכישה והשלב האחרון – רכישת הנכס. יש לפעול בצורה מסודרת לפי השלבים לא לשנות את הסדר ולא לדלג על אף אחד מהם. אל תילחצו ואל תמהרו- הקדישו לכל שלב את הזמן ואת תשומת הלב הנחוצה עבורו.

הצעד השני– הגדירו את דירת החלומות שלכם. רשמו מה חשוב לכם בדירה, מה אתם רוצים שיהיה בה ועל מה אתם לא מתפשרים. כמובן שחשוב גם לרשום את הצרכים והדרישות שלכם מבחינת גודל כללי של הדירה, מספר חדרי שינה, מספר חדרי שירותים וכדומה. הכינו רשימה מסודרת של מה שאתם רוצים וצריכים וכמובן לא פחות חשוב- מה התקציב העומד לרשותכם. ככה לא תמצאו את עצמכם מחפשים דירה קטנה מדי או יקרה מדי או כזו שבאופן כללי לא עומדת בדרישות שלכם.

הצעד השלישי-  הזמן שלכם יקר אל תבזבזו  אנרגיות מיותרות על צפייה בדירות שאינן מתאימות לכם. השארו ממוקדים, אם בחרתם באזור מסויים, תקפידו לראות דירות באזור הרלוונטי. וודאו מראש כי הדירה אותה אתם הולכים לראות עומדת בתקציב שלכם.

הצעד הרביעי- אל תמהרו לוותר על הנכס רק כי הוא לא בדיוק מה שחלמתם עליו. חשוב שתדעו כי גם דירה חדשה מקבלן יכולה לעבור שדרוג ושיפוץ בהתאם להעדפות האישיות שלכם. לפני שאתם שוללים את רכישת הנכס וודאו מראש מה הפוטנציאל שלו, בדקו מול הקבלן האם ניתן לגלות גמישות ביחס לשינויים בהם אתם מעוניינים.

 

חשוב מאוד לפעול לפי השלבים, כך מובטח לכם תהליך יעיל, מהיר וקל של מציאת דירה יוקרה בצפון תל אביב.

 

אנחנו במטרופוליס מתתמחים בביצוע פרוייקטים ובנייה של דירות יוקרה בצפון תל אביב במסגרת התחדשות עירונית ומזמינים אתכם לתת לנו את הכבוד להגשים עבורכם את החלום

שלחו לנו מייל

אנא מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.
או התקשרו ל
דילוג לתוכן