התקשרו 5995*

הפרויקט הראשון שיצא לדרך בהרצליה מתקדם לשלבי השלד הסופיים

מטפסים למעלה: דיווח על התקדמות בפרויקט הראשון שיצא לדרך במסלול פינוי בינוי בהרצליה – נכון להיום, שלב השלד נמצא לקראת סיום.

מעקב אחר התקדמות הפרויקט הראשון לפינוי בינוי בהרצליה: חברת מטרופוליס מדווחת על התקדמות הקמת מתחם פינוי בינוי "מטרופוליס הרצליה" בשכונת הרצליה הירוקה, זאת לאחר שנכון להיום, שני הבניינים בני 11-12 קומות נמצאים בקומה ה-10 לקראת סוף שלב השלד והשלד בשני הבניינים האחרים, בני 13-14 קומות, נמצא בקומות 6 ו-9. החברה בונה את כל ארבעת הבניינים החדשים בפרויקט במקביל.

המתחם ממוקם בין הרחובות מנדלבלט לאבן עזרא וכולל הריסה של 5 בניינים ישנים משנות ה-60 בני 4 קומות כל אחד, שבהם התגוררו 84 משפחות והקמת 4 בניינים חדשים, בני 11-14 קומות הכוללים 278 דירות.

אודי בלום, מנכ"ל חברת מטרופוליס, אומר כי: "הפרויקט ממשיך להתקדם בקצב מצוין, ולמרות משבר הקורונה הבניה נמשכה על פי התוכנית, ואנחנו כיום בשלב מתקדם – קרוב לסיום בניית השלד. המתחם הוא חלק מתנופת הפיתוח שאנו עדים לה במרכז העיר הרצליה, אשר זוכה למתיחת פנים של ממש עם הקמת תשתיות עירוניות ופיתוח התחבורה הציבורית, ומתחמי מגורים חדשים ומרשימים".

עוד מדווחת החברה כי היא נבחרה לאחרונה על ידי נציגות דיירים ברחוב העצמאות פינת קהילת ציון בעיר לבצע פרויקט שבמסגרתו ייהרסו ויפונו 5 בניינים ישנים ובהם 33 יח"ד ובמקומם ייבנו כ-105 יח"ד.

לכתבת המקור באתר מגדילים

שלחו לנו מייל

אנא מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.
או התקשרו ל
דילוג לתוכן