התקשרו 5995*

מטרופוליס השלימה יציקת היסודות בבניין הראשון במתחם “מטרופוליס הרצליה”

חברת מטרופוליס מדווחת על אבן דרך משמעותית בהקמת מתחם “מטרופוליס הרצליה”, פרויקט הפינוי בינוי הראשון בהרצליה. החברה סיימה את שלב הצבת היסודות של הבניין הראשון עם יציקת הדוברה, שקדמה לו השלמת עבודות הדיפון וחפירות החניון במתחם, שארכו כחודשיים.

לדברי רו”ח אודי בלום, מנכ”ל חברת מטרופוליס, “חלפה כחצי שנה מאז התחלנו בהריסת הבניינים, והפרויקט ממשיך להתקדם בקצב משביע רצון. אנו שמחים שהגענו לאבן הדרך משמעותית זו – יציקת היסודות של הבניין הראשון. הפרויקט הזה הוא חלק מתנופת פיתוח וחידוש מקיפים שעובר מרכז העיר, שיכלול גם פיתוח תשתיות עירוניות ותחבורה, וישנה את פניו”.

מתחם “מטרופוליס הרצליה” הוא פרויקט הפינוי בינוי הראשון בהרצליה במתחם חדש הנמצא בין הרחובות מנדלבלט לאבן עזרא. במסגרת הפרויקט הריסה של 5 בניינים ישנים משנות ה-60 בני 4 קומות כל אחד, שבהם התגוררו 84 משפחות – ובנייתם של 4 בניינים חדשים במקומם בני 11-14 קומות ובסך הכל 278 דירות, בתמהיל מגוון של דירות 3, 4 ו-5 חדרים, גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. מטרופוליס בונה את כל ארבעת הבניינים החדשים בפרויקט במקביל.

מתחם “מטרופוליס הרצליה” נבנה בשכונת הרצליה הירוקה המערבית, הנמצאת בסמיכות לפארק הרצליה, קניון שבעת הכוכבים, מבני תרבות וספורט ומוסדות חינוך. השכונה נהנית מנגישות גבוהה בזכות הקרבה למחלף שבעת הכוכבים ונתיבי איילון, ומרחק דקות נסיעה ספורות לתחנת הרכבת הרצליה.

למקור הכתבה באתר נדי חדשות נדל"ן

שלחו לנו מייל

אנא מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.
או התקשרו ל
דילוג לתוכן