התקשרו 5995*

מטרופוליס קיבלה היתר לשלושה פרויקטי התחדשות נוספים בתל אביב

חברת מטרופוליס מציינת את הדירה ה-1,250 לאחר היתר בהתחדשות עירונית. הועדה המקומית לתכנון ולבניה בתל אביב אישרה לחברת מטרופוליס בקשות להיתרי בנייה (בתנאים) לשלושה פרויקטים חדשים במסגרת תמ”א 38/2 הריסה ובנייה מחדש. עד היום אכלסה מטרופוליס 616 דירות, נמצאת בביצוע של 446 דירות ולקראת ביצוע של 188 דירות נוספות.

הפרויקט הראשון שקיבל היתר בתקופה זו נמצא בהצטלבות הרחובות ויצמן 11-13 וחכמי קירואן, במסגרתו ייהרס בניין רכבת משנות ה-50 של המאה הקודמת ובו 33 דירות ישנות, ובמקומו ייבנה בניין יוקרתי בן 8 קומות ו-60 דירות עם 3 כניסות נפרדות. השני, ברחוב אנטוקולסקי 15-17, במסגרתו ייהרס בניין משנות ה-50 ובו  16 דירות ישנות, במקומו ייבנה בניין בן 7  קומות ו-32 דירות. השלישי, ברחוב נתן אלתרמן 6-8, במסגרתו ייהרס בניין משנות ה-70 ובו  32 דירות ישנות, במקומו ייבנה בניין בן  8 קומות ו- 64 דירות.

מטרופוליס משווקת בימים אלו 2 פרויקטים נוספים בצפון הישן של תל אביב. ברחוב יהודה המכבי 49 נבנה בניין בוטיק בן 7 קומות ו-29 דירות. בניין בוטיק יוקרתי נוסף בן 7 קומות ו 32 דירות, ברחוב לואי מרשל 41 צפוי להתחיל להיבנות לקראת סוף השנה. סה”כ החברה מקדמת שבעה פרויקטי יוקרה עם למעלה מ-300 דירות לשיווק בהתחדשות עירונית בת”א.

לדברי רו”ח אודי בלום, מנכ”ל חברת מטרופוליס, “הליך הרישוי בפרויקט נתן אלתרמן היה מאתגר מאד. הבקשה אושרה ב-2018 בוועדה המקומית, היא עברה תהליך עמוק של התנגדויות כשבסופו של דבר לאחר כשנתיים ביוני 2020, ועדת הערר אישרה את הבקשה להיתר בכפוף לשינויים משמעותיים בתכנון. ערכנו את התכנון מחדש בהתאם לשינויים אותם דרשה וועדת הערר – מה שהביא, בין היתר, לפתיחת ההסכמים המקוריים עם הדיירים וקבלת הסכמתם מחדש. בימים אלו אנו ממלאים את התנאים לקראת קבלת היתר הבניה המיוחל. לעומת זאת, שני הפרויקטים הנוספים שלנו  באנטוקולסקי ובויצמן התנהלו לפי הספר. לעיריית תל אביב מגיע ציון לשבח על תכנית הרובעים אשר מבטיחה שברובע 4 יהיו פרויקטים רבים מאחר והרבה יותר קל לקדם אותם כיום. יש וודאות כמעט מלאה מראש המאפשרת גם ליזמים וגם לדיירים לדעת מה צפוי וניתן לקבל, דבר המונע תסכולים, וויכוחים ואי הבנות בהמשך”.

חברת מטרופוליס הינה מהחברות הגדולות והמשמעותיות בהתחדשות עירונית וביזמות האורבנית בישראל. מטרופוליס מקדמת כיום ביצוע, תכנון ורישוי של כ-30 פרויקטים במתחמי פינוי בינוי ותמ”א 38/2, כאשר עיקר פעילותה של החברה במרכז הארץ. עד כה מסרה החברה כ-600 יח”ד ובשנים הקרובות, צפויה החברה לעסוק בהקמתן של למעלה מ-4,000 יח”ד, בתל אביב, גבעתיים, הרצליה ועוד.

למקור הכתבה באתר נדי – חדשון נדל"ן

שלחו לנו מייל

אנא מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.
או התקשרו ל
דילוג לתוכן