התקשרו 5995*

פרויקט דירות יוקרה בתל אביב

ניתן למצוא סוגים שונים של נכסי נדל"ן יוקרתיים בתל אביב. החל מדירות יוקרה במגדלים רבי קומות, דרך ווילות פרטיות בשכונות מפוארות, דירות בבניינים ישנים שעברו שיפוץ מן היסוד ועד בניינים שעברו פרוייקט תמ"א או נבנו במסגרת פרוייקט התחדשות עירונית. החוכמה היא למצוא את הנכס האידיאלי והמתאים ביותר עבורכם. הן מבחינת הצרכים והדרישות האישיים שלכם והן מבחינת סכום ההשקעה המתאים לכם.

דירות היוקרה הם השקעה לטווח ארוך

בין אם מדובר בנכס המיועד למגורים או בנכס המיועד להשקעה, דירות היוקרה, בדגש על תל אביב וערי המרכז, נחשבות להשקעה יחסית בטוחה ומשתלמת עם תשואה יציבה לטווח הארוך אחרות.

דירות יוקרה בתל אביב הם נכס נדל"ן הזוכה לביקוש רב, שרק צובר תאוצה עם השנים, שכן מדובר במיקום גיאוגרפי מבוקש מאוד, הלב השוקק של המרכז, עיר האפשרויות הבלתי מוגבלות.

נכס בתל אביב נחשב כנכס נדל"ן יציב גם בשוק תנודתי. הביקוש למגורי יוקרה בעיר גובר ועולה עם השנים. קהל היעד של נכסי היוקרה בתל אביב מתחלק לסוגים שונים:

תושבים מקומיים – תושבים, מתוך העיר אשר מחליטים לשדרג את חייהם לדירה יוקרתית יותר אך להישאר בקרבת מקום לאזורים המועדפים עליהם,

"מהגרים" מערים אחרות  – אנשים מחוץ לעיר אשר מבקשים להגשים חלום ולעבור לגור במרכז הארץ. לשפר את רמת החיים, לעבור לגור בתל אביב, ולהנות משפע האפשרויות שיש לעיר להציע.

תושבי חוץ – תושבי חוץ המעוניינים לרכוש נכס יוקרה במרכז

במידה והרוכשים מתכננים להתגורר בדירת היוקרה אשר רכשו, הם מרוויחים בית ברמת גימור גבוהה בבניין חדש ומפנקעם תנאים משופרים ומשודרגים. במידה והרוכשים מתכננים להשכיר את הנכס אשר רכשו, הרווח על השכירות יהיה גבוה יותר ביחס לשכירות של דירה במיקום אחר. ברגע שהם מציעים להשכרה נכס איכותי ברמה גבוהה בבניין יוקרתי ובאזור מגורים טוב- המחיר שלו גבוה בהתאם, גם בשכירות וגם במכירה עתידית. לכן מדובר בהחזר השקעה מהיר יחסית ובטוח יחסית להשקעות אחרות.

 

המיקום יקבע עפ"י הצורך האינדיווידואלי:

ישנה חשיבות גבוהה למיקום הדירה החדשה, במידת הקירבה לפארקים, לגני שעשועים לגני ילדים ובתי ספר ברמה גבוההאם מדובר על משפחה צעירה או אם מדובר בקונים בגיל השלישיסבירות גבוהה כי חפשו דירה באזור שקט וישימו דגש יותר על הדירה עצמה ופחות על השכונה מסביב.

לכל אוכלוסיית יעד יש את הדרישות, הצרכים והבקשות שלה- החדשות הטובות הן שבעיר תל אביב ניתן למצוא נכסי נדל"ן יוקרתיים שמתאימים לכל אחת מאוכלוסיות היעד ועונים על הצרכים של כולם, מורכבים ככל שיהיו.

מטרופוליס בונים לכם מחר חדש – בניית בתי יוקרה בתל אביב במסגרת התחדשות עירונית בתל אביב

שלחו לנו מייל

אנא מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.
או התקשרו ל
דילוג לתוכן