התקשרו 5995*

תמ"א 38 בצפון הישן בת"א: הרחוב שיתחדש בבניין יוקרתי

מטרופוליס משיקה בניין בוטיק חדש ויוקרתי בן 8 קומות ברחוב אנטוקולסקי בתל אביב; החברה הרסה השבוע את הבניין הישן ותחל בקרוב בעבודות הבנייה בשטחחברת מטרופוליס משיקה בנין בוטיק ברחוב אנטוקולסקי 15-17 תל אביב, אחד הרחובות הנחשבים בעיר. מדובר בפרויקט תמ"א 38/2 שקיבל לאחרונה היתר, במסגרתו ייהרס בניין ישן בן 3 קומות ו-16 דירות ובמקומו ייבנה בניין יוקרתי בן 8 קומות ובו 32 דירות חדשות. מטרופוליס הרסה השבוע את הבניין הישן ותחל בקרוב בעבודות הבנייה בשטח.
הפרויקט ממוקם בצפון הישן של ת"א, קרוב לכיכר המדינה ברחוב פנימי ושקט, המעניק תחושה של אינטימיות וסביבה סגורה, ממש במרכז העיר.
תמהיל הדירות בפרויקט מגוון במיוחד וכולל דירות 2, 3, 4 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים, פנטהאוזים עם מרפסות גדולות, גן, ודופלקסים. הדירות בפרויקט תוכננו עם מפרט פרימיום יוקרתי ואיכותי במיוחד, מהגבוהים באזור.
על התכנון מופקד משרד בר אוריין אדריכלים, אחד ממשרדי האדריכלים המובילים בארץ שאמון גם על עיצוב הפנים של הבניין, כולל הלובי הראשי והלוביים הקומתיים. עיצוב החוץ של הבניין מתכתב עם עיצוב הפנים שלו. כך למשל בחזיתות נעשה חיבור בין טיח ובטון חשוף ואלומיניום עם שילוב קורות פלדה. ובלובי הראשי נבחרו חומרים יותר חמים של עץ בקירות ובתקרה, עם שימוש בבטון בריצופים.
בסביבת הפרויקט מגוון רחב של מוסדות תרבות ופנאי וביניהם מוזיאון תל אביב, המשכן לאומנויות הבמה ותיאטרון הקאמרי. בקרבתו גם אזורי מסחר, מסעדות ובתי קפה. לאזור נגישות תחבורתית מעולה – קווי הרכבת הקלה יעברו ברחובות הסמוכים ובהמשך קווי המטרו.  לדברי אודי בלום מנכ"ל חברת מטרופוליס, "לאחר הריסת הבניין הישן נעלה בקרוב על הקרקע ונתחיל בעבודות הבנייה. מדובר בפרויקט יוקרתי במיוחד, שייבנה בבניה ירוקה מלאה עם שימוש בחומרי הגלם והגימור בסטנדרט הגבוה ביותר שקיים. דיירי הפרויקט ייהנו מנגישות תחבורתית מצוינת ומקרבה למוקדי בילוי ומבני ציבור מהנחשבים בעיר. הפרויקט מצטרף לפרויקטי בוטיק אחרים של החברה בצפון הישן של תל אביב והינו חלק מהאסטרטגיה של מטרופוליס להמשיך ולהוביל בתחום ההתחדשות העירונית והיזמות האורבנית בישראל".

שלחו לנו מייל

אנא מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.
או התקשרו ל
דילוג לתוכן